Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
sudah berlalu :)
Jumaat, 7 Februari 2014 | 0 Diamond[s]
sebulan sudah berlalu dan aku rasa macam nda percaya . senang ba pula kan kasi lupa jaa . bukan la lupa semua atleast hati aku lapang dpt lupa kan semua ne kejap . mcm mau lari dari bumi ne kejap pun okay juga . hahaha . and yeah , hati aku skrg lapang , bebas , kosong dan aku rasa okay begini :) aku ja fikir lain-lain dlu hakikatnya aku suda terbiasa keadaan begini ♡ dan aku okay , serious aku okay . aku okay gini . pokoknya aku okay suda dan aku okay :) hahaha bukan cakap ja ne tapi memang serious okay . so tolong percaya ah . hahaha skrg pun kau bukan suda jadi bahan aku cerita . boleh suda kan kasi lupa . hahaha ♡

minggu ne minggu aku sakit , hari rabu tuh start suda sekolah tapi aku nda hadir sbb sakit . then esoknya aku sekolah lah . dan hari neh jumaat , sekali lagi aku nda sekolah . sbb ? HAHA . alergic aku keluar . bibir aku bengkak mcm kena cium penyegat , jari-jari tangan aku mcm bukan jari suda , bengkak diaa . hahaha lucu ne . subuh-subuh menangis depan pintu bilik ibu ketuk-ketuk pintu gara-2 terkejut tgk muka aku sndri . hahaha actually jam 4.20 am tuh aku bangun lah mau sekolah kn , jadi aku rasa mcm something ne ba lain-lain di bibir aku . sekali aku tgk cermin la , hahaha terkejut aku bibir aku bengkak ah . lucu ne -.- dan begitu lah ceritanya , aku nda sekolah kena bawa p klinik . ubat baru dtg lgi . belum masuk lagi ubat hari rabu p klinik tuh. hahaha dan semua ubat tuh langsung aku nda sentuh lagi . sekali femes aku kejap di kalangan family ah gara-gara bengkak-bengkak ne . terjumpa ja dorg "apa cerita kau yui?" "okay suda kau?" "kenapa kau tadi subuh?" and blaablaablaa. hairan aku,lincah tul tersebar cerita ne jadi cerita berangkai ah. hahahahaha