Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Ini kah aku yg aku kenal dlu? hahahaha.
Selasa, 24 Disember 2013 | 0 Diamond[s]
sumpah aku nda dapat lupa kan semua ne. asal bangun pagi ja, macam aku harap betul semua ne mimpi. kenapa sekarang? menyesal aku mulakan dari dlu. terperangkap dalam permainan sendiri. lepas aku buat semua ne, ini lah di balas? kau tau kah aku rindu kau. aku rindu kau. I miss you. wa lindu lu. wa lindu kita yg dulu. biarpun sekejap ja tapi mcm-mcm suda jadi kenangan kn. aneh sekali, benci tapi rindu :) sumpah, aku lebih rela ingatan tentang kau semuaaaaaa dari aku rasa begini. sakit pedih luka semua la aku rasa dlm hati ne. Kau tau betapa sakitnya bila kena pendam ja dlm hati, kau nda dpt luah langsung pun apa di dalam hati kau. Kau pendam dan kau luah, sama ja cerita dia. Paling senang kau hilang ingatan lah. serious kalau boleh hilang ingatan senang jaa, suda lama aku buat :( kau suruh aku jaga, mcm aku yg berusaha jagaaa. kau? senang la ckp bkn kau yg rasa. masih juga ada spesis cm kau ne di dunia kn? speasis terancam kah? serius aku ndatau pa motif mu buat aku begini. mcm di rancang? eya kah? mulut dgn muka kau nda serupa gaya kn? aku cakap mcm-mcm pun, kau bukan peduli pun. tau lah dakda perasaan kn. so aku biar kan ja la, biar karma balas semua tuh. napa buat aku 'terjatuh' law ndada niat mau 'sambut' ? selamat menderita 

ohh yhaa, mau masuk tahun 2014 suda kn? sappok berat ku text ayat2 paling mendapat maksudnyaaaa. hahaha! makasihhhh :) hahahaaa. kau laa jua harapan baa member, kena tul ne ayat. mendalam maksudnyaa :3 kalau boleh, aku buat paa kau cakap tuh. tp ndapaa, saya usaha :D hahahahahahaa.