Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
2014 ♡
Isnin, 30 Disember 2013 | 0 Diamond[s]
oke , mau 2014 suda kn ? ngehehe . setiap orang mesti ada azam tahun baru . aku pernah cakap tahun lalu sebelum masuk tahun 2013, "Tahun 2013, semoga semua yang pernah aku alami time tahun 2012 hanya kenangan dan tidak berulang lagi" dan yaa, tahun 2013 mengajar aku menjadi lebih tabah dan menjadi seorang yang selalu "move-on" hehe. kenangan 2012 juga dakda yang berulang time tahun 2013. syukur alhamdullilah :D tapi siapa tahu, kita yg merancang. tuhan yg menentukan. Tahun ne merupakan tahun aku berasa lebih "sakit" dari tahun lalu dan aku rasa mcm menyesal pun ada la jua sikit hehe sebab kenapa aku harus memulakan semua ne dari awal? kenapa aku dak mcm tahun sebelum-2 ne. biarpun aku pun mw jadi org lain tp aku ndamau juga buat sbb aku takut terluka . dan tahun ne aku belajar untuk rasaaaaa kan semua tu tpi kan aku lagi terluka  dari tahun sebelum ne. sakit yg ku rasakan lg sakit dari sebelum ne :') hahahaha. so tahun depan, azam tahun baru? aku berazam untuk tidak berazam sebab aku yakin 100% azam aku tidak akan aku buat sebab aku akan lupa ._. hahaha damn kn? azam aku tahun 2013 ada juga aku tercapai tanpa aku sedari, ngehehe. aku tgk balik notes dlu baru aku perasan ini plak azam aku dlu tp aku suda buat sikit, dak semua la :3 salah satunya, belajar berdikari? hahaha. yeah. aku lebih berdikari tahun ne. mau matang suda :p mau ah belum lg matang. aku nda mengaku aku matang nnti ada yg judge aku mcm2. hahaa XD buang perangai buruk? hmm, ada sikit suda t'buang tnpa aku sedar dan ada setengah masi tidak dapat di hapuskan. hahaha :p aku rasa itu ja la azam aku tahun 2013 yg aku note kn time 2012 yg suda tercapai. tahun ne? I'm still donno -.- hm, mau focus dlm pelajaran? harap2 la. mcm tahun lalu gitu juga azam sekali manada -.- b'main ja dlm class. huh kiddy enough k . tinggal sehari lg dan aku akan masuk dalam alam remaja tujuhbelas tahun. ulang sekali lgi. TUJUH BELAS TAHUN? I'M SEVENTEEN YOUNG TEEN ♡ huhu mcm dak boleh percaya, dunia terlalu singkat hingga kita dak dpt rasa pun masa berlalu dengan cepat. sekali dak lama lgi, time tuh masuk kolej/ U suda aku. amin :) lepas tuh kerja, kumpul duit, kawin, ada anak and blablablaa . terlampau singkat dunia ne kn? mcm dak sangka? aku rasa mcm aku baru mau ambik pmr :) seriousssss, tahun ne aku rasa mcm sekejap betul? knp? people keep saying this with me, "nda payah la kau b'cinta2 neh, kau mau spm suda?" hahaha and I was likeee huh , hahahaha masa cepat berlalu, aku nda boleh buang masaaa. spm sdaa :)


aku rasa kadang-2 mcm aku jadi bodoh sbb rindu kau, ngehehe ♡ masa nda boleh di ulang suda. aku redha ja. hahaha. mgkin allah suda pilih yg terbaik untuk aku. nothing change and you must let it go.