Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
sleepover :)
Selasa, 29 Oktober 2013 | 0 Diamond[s]
So then hari tuh sleepover la jua d rumah meck. Tp naney teda -.- jam 5:30 gitu gerak suda rumah meck.. jalan kaki jaa, jirang sekampung juga kn? Hahaha. terus sampai-sampai ja sna. Jalan-jalan lg p kedai beli kredit, food and blaablaablaa. Terus suda gitu, turun la kami. kami tidur d rumah bawah, teda org tgl. Dorg pyka sma dina stay lagi sana smlm smpai jam 11. Main bising kami b’ketawa. Tgk gmbr time kami masi kecik-kecik lg kn? Hahaha. baru dorg pulang mw dkt jam 12 tuh. sempat lg si pyka dgn dina kasi takut aku ah. si meck lagi laa, kasi takut aku. Punyaaaaa la -.- sanggup lg aku tu tahan kencing gara2 takut mau p tandas yg dpn mata ja ba, dkt jaa -,- sekali suda meck tidur , baru aku nda takut suda . sbb meck kasi takut kan -.- lagipun dia kan salah satu hantu. Hahahahaha! Situ la kami buat segala project tuh. sampai jam 4:30 pagi. Jam 2:30 meck tidur and aku tidur jam 3:30. Aziera yg tidur jam 4:30 . hahaha :3 mula-mula semua mau tidur di bilik dlm rumah tuh . sekali semua mengampai di luar dgn lappy masi b’on -.- si meck d lantai, aku dgn rara jaa di kerusi. Hahaha. sempat lg gambar si meck tidur :3 siok laa jua. hahaha. kami masak lagi di atas. Astagaa ribut ja nda. Hehe ;)