Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
silamat hali layaa!
Isnin, 14 Oktober 2013 | 0 Diamond[s]
Selamat hari raya qurban. Selamat di qurban kan lembu-lembu, kambing-kambing semua. Haha :)

2 hari kami cuti. Nehh, siok :p buka ja sch hari rabu terus exam agama. And yeah, kami ada 10 hari lg berperang. Bkn perang apa? Perang dgn diri sendiri. Belajar yg menyiksa batin. Huhu. Ndapa, demi exam last sem lah, hikhik. Lepas ja exam, terus flight p kl dgn fams. Kira mcm family trip laa, 10org kami semua. Actually, sappok ku kakben convo d uitm. Tau la penyibuk kan. Haha. Ikut jua kami 3 org. Aku, kakak & ibu’. Jalan-jalan ja. Hahaha, mau jumpa beloved oppa’ knen. Rindu knun dia sma kami. Cehh~ Abah ja tgl d rumah ;) maybe kami stay sana rumah cikyeh, abg ke-dua ibu yg mmg tgl di kl. Kawin pun org kl. And weird speaking semenanjung sma kami. Hehehehe.

Hari raya qurban? Org sambut kn? Kami? hehe. jarang sambut. Mmg bgitu haha :) dari dlu lg. Besok maybe p uitm tgk potong lembuuuu. Selamat hari raya qurban ja la yahh. Hehe :)

Tadi b’texting sma dayyah. Kurengs ne text dia. Haha.

Dia : selamat hari raya qurban. Minta ampun banyak-banyak sebelum kau kena potong besok. Sedih ouh. Huhu.
Me : setang. hahaha. Kureng ajar punya ayat.
Dia : haha.jangan marah dong. Kite gurau-gurau aje. Numb sepa lg kau curi ah bodo?
Me : kau pkir aku binatang mcm kau kah yahh? Hahaha. Mama ku. Teda kreds sya pokk.
Dia : haisnaa, kau kc on9 aku ah.
Me : on9 apa ne? haha. Ba, kasi isi luk aku kreds. Supaya senang kita b’text ba. haha.
Dia : haha, nanti lau aku jalan aku kc topup k. Inshaallah. Tp bkn ne mlm. Hahah.
Me : haihh, ba yalaa. K lah, marah nnty mama ku guna kreds nya. Suda la celcom-digi.
Dia : babibu. Hahaha. K lah bye abang *****
Me : hahaha. Itu la yg aku mau dengar selama ni. Ini si jo*** knun. Bodoo’. Hahaha. Bye.