Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
8 things about me :)
Ahad, 4 Ogos 2013 | 0 Diamond[s]
eight things about me.

  • pendiam dengan orang yang dak di kenal dan gila-gila time dengan kawan.
  • memakai spek mata sejak darjah 5.
  • mempunyai darah keturunan arab brunei, cina, jawa & bajau.
  • menyukai warna merah & spongebob squerepants.
  • obses dengan runningman, beto kusyairi, nicholas hoult & cakka nuraga.
  • melayan semua jenis genre lagu.
  • peminat setia naif band & the beatles.
  • dak boleh tidur tanpa membaca apa-apa buku. contohnyaa, novel, majalah & comic manga.
  • penakut dan dak dapat tidur dalam gelap kecuali ada kawan. hehe ;3

seven hobbies.

  • membaca novel & comic manga.
  • mengumpul comic manga.
  • surfing internet.
  • menonton runningman.
  • blogging.
  • suka tengok movie korea, jepun, thailand & kartoon orangputeh, yeheee ;3
  • tidur dalam kelas. hahaha *ketawa jahat*

six things I hate.

  • siput babi & lintah. sakit aty tgk ne then aku tuang shampoo atau sabun dekat atas. jahatnyaa aku ><
  • orang merokok, memang kena sindir depan-depan. haha -.-
  • orang yang khianat kawan dia sendiri -.-
  • hina-hina artis pujaan aku, perang mulut meletuss neee :3
  • suka kacau aku tidur, mono-mono ba aku terus -.-
  • lelaki menari bboy. aku mmg nda suka, meluat aku -.- sbb dorg mcm terip-2 pro suda ne ba. sorry la sepa penari bboy ah. haha.
five song I like.

  • pink- just give me the reason.
  • naif- karena kamu cuma satu
  • naif- benci untuk mencinta.
  • lee seung ki- from now I love you.
  • fox rain.

Four favourite drama/movie.

  • running man.
  • 49days.
  • koizora, sky of love.
  • warm bodies.

three favourite food.

  • semua ibu masak.
  • pizza.
  • laksa sarawak! nyumnyum :)

two wishes.

  • hidup bahagia, dapat sambung belajar & jadi chef.
  • tolong ibu & abah dan banggakan dorg ;3

one quotes.

  • why im so afraid to losing you when you're not even mine? :')