Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
cuti :3
Jumaat, 2 Ogos 2013 | 0 Diamond[s]
nda aku sekolah ne hari. hahaha. kemarin merancang kunun dgn si meck. law aku nda sekolah dia nda sekolah. jd aku bilang aku text ja nanti malam. lupa aku mau text semalam. then kan, cerita dia. haha. tadi pagi aku kena kasi bangun p sekolah. tp aku malas mau bangun. then abah ckp, 'yui, ndamau p sekolah kah?'. aku nda ingat apa la aku ckpp tuh ._. terus bangun2 ja jam 7 suda hahaha. dlm aty aku, abah diam2 ja aku nda sekolah., selalu kena ceramah ne :3 hahaha. semangat lgi aku inbox meck.


sekali limpas dorg siti & rara time pulang. aku p tnya ada mek hadir? manada -.- hahahhaha. nda berjanji nda jua dia dtg ah. dasar . ahhahahaha ! lawaa la :3