Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
menghitung hari.
Khamis, 17 April 2014 | 0 Diamond[s]
ndatau pa mau cakap. perasaan berterabur. dan aku betul-betul rasa dunia ne mcm ..... argh -.- mcm aku mau lari p bintang kalau boleh ohhh . kau tau ? kau betul-betul buat aku sakit hati , kecewa and blaablaablaa. thankyou banyak2 ah. hahaha pilihan kau mmg tepat. congrats :) memang aku nda berani so apa boleh buat. terima ja la kan. hahaha. so yeah, yg pnting aku akan okay. rileks ja kau yui. lama-lama biasa suda kau tuh. mungkin tuhan ada perancangan yg lebih baik untuk kau kn. tinggal sabar dan tunggu masa ja :) hahaha ahaha Hai M ! long time no see , kau masi ingat aku kah ? wkwkwk . okey bye :)