Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
Gary oppa :3
Rabu, 20 Mac 2013 | 0 Diamond[s]


Kang Garie (Korean: 개리, kena panggil Gary. Dia lahir pada 24 feb 1978 then berumur 35tahun. Seorang penyanyi rapper korea dan muzik hip-hop dua, leessang. Gary juga member untuk variety sho, RUNNING MAN :D pasangan jihyo untuk MONDAY COUPLE ;3 whatever lah apa org ckp, dia ne jelek kah apa? tp bgi aku. hahaha, ckup macho suda tu. sbb dlm running man kan, dia lucu, caring & peaceful :3 hahaha. dia caring dgn pasangan dia, Ji hyo :) comel ne kalau dorang suda bergabung, then dia lucu. lawak ne bila dia ckp "STRESS!" aku suka ikut. di running man dia selalu menari "butterfly dance" smpai aku pun ikut-ikut ;p lucu dehh. hahaha. k, aku sangatt laaa suka,minat dia ;p kalau lah dia ada sabah, jadi pujaan hati suda tuh ;p atleast, bila aku sedih, moody :') dia akan ada untk gembirakan aty aku ;p hahaha. What I want is someone that can make me laugh :') hahahaha XD iloveyougealyoppaaa :3


ohyeah, ada ba kan dalam strong heart , kena tanya la si gary dia suka si jihyo kan nda, gitu2 la soalan dia. terus gary ckp ya ne, hahah XD gila eh. maybe gary btul2 ba suka si jihyo ne :3 tp masalahnya si jihyo kan sdh ada bf -.- ergh. k, fine. sakit aty ba tgk jihyo ada bf ne.