Flaws♡ ‏


Bonjour'!

Yuyui Sharif. batch 97's an. sabahan's. I'm Abah's little girl and forever young. If you gonna search something, in below box!


Tagboard


Blog Archive


Contact Me

: Effa Yuyui Sharif & Yuyui Sharif II
: @yuyusharif
:Flawersxx_
: Yuyui.sharif@yahoo.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
study :)
Jumaat, 22 Februari 2013 | 0 Diamond[s]

Hobby oh delete post blog ne, hahaha. mau berapa kali suda buat aku gitu ne. mcm lah semua tu boleh hilang dari kepala otak aku ne ba. kalau lah delete post blog mcm delete memories dlm kepala kan siok :)
orang nampak aku happy, senyum, ketawa. nmpk mcm teda apa-2 ja. tp di hati, perghh. hancur ja aty ne tiap hari buat tu semua. fake gilo! hahar :') skrg pun jarang mau layan org, mau diam-diam lgi bagus :) nnti kena ckp mcm2 ja. susah wei :D

cerita pasal belajar ne, CHEMISTRY aka CHEMIST aka KIMIA aka nama manja aku bagi KIMIE . punya gila boring :3 asal belajar chemist, knfom mengantuk jo. punyaaa la sepatah haram pun aku mau faham oh. mau di hafal2 lagi tu semua. cikgu pun semangat marah-marah kami. hahaha xD  BORING -_-' Physic? boleh lagi aku faham, ada lgi semangat aku mau belajar untuk faham, cikgu dia pun sporting. baru student semangat mau belajar :) Addmaths? faham tuh faham, tp nda la faham betul. kalau suda give-up buat jawapan yg esei tu. nahh, give up terus oh bkin pening2 ja kalau nda tgk buku, apa lagi exam lgi. lai lai -_- aku mesti belajar nda kira apa jugaaa :) aku mesti belajarrr, jgn give-up ba. spm tahun depan, pejam celik pejam celik. tahun depan suda tu? ndamau la mcm tahun lalu, pmr minggu depan, buat mcm pmr tahun depan jaa :3 ndamau lah berulang lagi :3 hewhew.